Hamile Kadın - Çıplak Kadın - Melek İşareti


Kadının elinde asa varsa  muhtemelen asanın ucunda haç işareti vardır,  bu kadın kilise mahzen giriş kapısına bakar, kadın yanında güneş, çocuk yada başka bir insan figürü varsa bu  meblağ çok yakında demektir 5-7 metre önünde araştırma yapılmalıdır.  kadın kaya yontma değilde alçı ile yapılmışsa burası kilisedir  kilise eşyalarına çok yakın yerdesiniz demektir.



Diğer görüşler:  Karışık çizilmiş yada kabartma resim yada figür topluluğu içinde çıplak kadın varsa kraliçe veya prenses mezarıdır. kabartma mermerdeki çıplak kadın ekseriyetle yanında ikinci bir figür taşır. bu, beline sarılmış yada omuzundan sarkan bir yılan olabilir bu taktirde hem mezar hemde çok önemli bir hazineyi işaret etmektedir. 


Elinde meş’ale tutan kadın resminin yanında ikinci işaretler gerekir. bu bir dehlizin, mağaranın yada buyuk odaların işaretidir. çift meş’ale iki ayrı yerdeki hazine olduğu gibi hem para hem mücevher zihniyet eşyası demektir. ancak meşgaleli kadın yön arar emaneti olduğu yerde aramamak lazımdır kadın figüründe önemli olan iki husus vardır:



Kadının bakış istikameti; 2. Kadının eli veya elleridir kadının el yapısını sağlıklı incelemek malı almamızda önemli rol oynar.


Hamile kadın:



Bazı kesimler hamile kadının karnında altın olduğunu düşünerek kadının karnını kırar, bunu cahil defineciler yapar siz siz olun böyle bir hata yapmayın, kadının baktığı yer çok önemlidir direk gömüye baktığı olduğu gibi size 2. işaret-ide gösterebilir, kadın gömüleri normalden çok fazla olup bir insanın 7 sülalesine yetecek kadar altınları vardır, özellikle kilise çevresinde bulunan kadın figürleri kayaya resim şeklinde tasarlanmıştır buradaki kadının elinde bulunan asa ve gözleri bize emanetin yerini söyler, kadın kucağında çocuk varsa bu hamama gider vaziyeti anlatır buradaki kadının arka ayağı yüklü miktarda hazineyi gösterir şekilde şifrelenmiştir.


Başka Bir Görüş; Kadın figürleri ister çıplak ister kabartma ister oyma isterse resim olsun hiç fark etmez. öncelik kadının baktığı yöndür. varsa elleri,, yada elinde tuttuğu asa, hac, kitap onlara dikkat edilir. bölgede çocuk resmi olma ihtimali mutlaka vardır. kadın çocuğa dönüktür ama gözleri başka yere bakar. Kadının baktığı yere git oradan kadına bak iki sevgili gibi göz göze geldiğiniz yer çok önemlidir. tam olarak bakıştığınız yer definenin olduğu yerdir. bu bazen müjdede olabilir, kadının yönü başka yerdedir fakat gözü arkada kalmışsa bu gittiğini ve gözünün arkada kaldığını anlatır. buradaki para az ise muhtemelen müjdedir gerçek parayı götürüyor demektir. asıl para kadının gittiği yönde araştırılmalıdır.


Eşkiya Belgelerinde Kadın



işaretimiz mağaradan 170 adım güneye doğru büyük kayanın yan kısmında bir kadın bakraçla su taşır vaziyettedir, bu kadının önünde 3 basamak işareti 2. basamakta bu kadının saç pelikleri oyulmuş vaziyette ise burada yüklü miktarda eşkiya parası vardır.


Kaplumbağanın baktığı yönde delikte bakraç tutan kadın figürü varsa buda eşkiya parası olup çevre iyice araştırılmalıdır.


Domuzların istikametinde tepeye doğru 2 güneş ve de 1 yarim ay resmi 2 günesin arası 135 adim ve de bu arada bir başka kayada bir genç kadın resmi varsa kadına yakın yerde yüklü miktarda hazine vardır.


Kayalıkta harici bir taş üzerine bir kadın elinde bir çocuk taşır hamama gider şekilde yapılmış kabartma bir resim vardır. Kadının karnını oyuk kadının kucağındada bir çocuk vardır. Çocuğun içinde 380 adet bulgar altını vardır. Bu çocuğunda diğerindeki gibi kıç tarafından kırılarak parası alınır.



Hamile Kadın: Hamile kadının eli karnında gözü yan çaprazda ise mal baktığı yerdedir.   hem gözü hemde el karnında  olmasına rağmen elde mala işaret eder vaziyettedir.  meblağ ile hamile kadın arası en fazla 70 metre kadardır  mal  toprakta olup toplamda 1 teneke kadardır. 



Diğer görüş: Bu işaret, defineciler tarafından çok aranan ve çok sevilen bir işarettir. Fakat söylentilerdeki gibi malı karnında değildir. Bazen çok büyük bir yanlış yapılıp kamile kadın şekli göbeğinden kırılmaktadır. Bu çok büyük bir yanılgıdır. Yapıyı, eseri tahrip etmekten başka işe yaramaz. 



Hamile Kadının baktığı yerde, bir çocuğun doğumunda ölümüne kadar yetecek kadar define vardır. Hamile kadının eli karnında ise, gömüsü işaretin düz karşısında aranmalıdır. Elinin karnında olması gömünün taş blokla kapatılmış olduğunu ifade etmektedir. Kadının baktığı yön çok önemlidir. Kadının baktığı yönde işaretli kaya, tümsek ya da çukur gibi yapılar aranmalıdır. Genellikle bir pınarın başında olur. Bazen çok büyük bir yanlış yapılıp kamile kadın şekli göbeğinden kırılmaktadır. Bu çok büyük bir yanılgıdır. Yapıyı, eseri tahrip etmekten başka işe yaramaz.




Çıplak Kadın: Çıplak kadın  som altını temsil eder, altından başka eşya bulamazsınız, külçe, beşibirlik, som venedik dukası aklınıza ne gelirse saf altın  olan yere çok yakınsınız demektir.  Diğer görüş: Bir resim topluluğu içinde bulunan çıplak kadın resmi kesin definedir. Dikkat edilecek unsurlar, kadının baktığı yer ile ellerinin şeklidir duruşudur. Kraliçe yada statüsü yüksek bayanın mezarıdır, takıları ayrı bir oda içinde bulunabilir mezar bulunduktan sonra takılar yoksa mutlaka mezar odasının yan duvarları iyice kontrol edilmeli.


Bazı yorumlarda hamile kadının göbeğinden kırın derler. Sakın bu işlemi yapmayın. Çünkü yanlıştır. İşaret yönlerini ve de definenin yerini belirsiz hale getirirsiniz. Böyle bir hata yapmayınız. Anlamı şudur; Kadının baktığı yerde, bir çocuğun doğumunda ölümüne kadar yetecek kadar define vardır. Kadının baktığı yön çok önemlidir. Kadının baktığı yönde işaretli kaya, tümsek ya da çukur gibi bir şeyler ara.


Resim ve figürler arasında veya tek başına çıplak kadın resmi ve bir yılanın kadının belinden başlayıp omuz başına çıkması veya hareket edip omuz başında başının olması bu bölgede çok önemli bir kral veya kraliçe mezarları olduğunu simgeler. Bu figürler diğer figürlerle tamamlanıp mezarın yönünü veya yerini işaret eder.


Melek İşareti: Melek varsa yer tehlikeli demektir, burada yapılacak işlem için hoca gerekebilir,  çünkü melek dinsel bir işaret olup  3 harflilerle bağlantılı olan işarettir. Diğer deyimle  kilise işareti veya mitolojik bir yapıdır. bazıları define ifade etmez. Burada meleklerin mitolojideki adlarını da vermek istersek:



Akatriel (Akatreil) : Melek bildirilerinin ve tanrısal gizemlerin göstericisidir.


Anafiel : Merkabah’ın taçlandırılmış yargı meleklerinin başıdır.


Azbuga (h) : 8 büyük saltanat meleklerinden biridir.


Barakiel (Barkiel, Barbiel) : Şubat ayının yöneticisi, Seraphim hiyerarşisinin düzenleyicisi ve 7  Archangel’dan biridir.


Camael (Kemuel) : Power hiyerarşisinin düzenleyicisi; ilahi adaletin kişileştirilmiş hali olarak Tanrı’nın huzurunda bulunan 7 kutsal sefiroth’dan biridir.

Chayyiel : Kutsal Cheribum’ların başıdır.


Gabriel : Bildiri, diriliş, merhamet ve intikam meleği; Cennet’in ilk katının baş prensi; Cennet’teki meleksi gardiyanların başıdır.


Galgaliel : Galgalim (Merkabah’ın savaş arabaları) düzeninin yöneticisi; güneş meleklerinin başıdır.


Haniel (Anael) : Enoch’u Cennet’e taşımakla ün kazanmış; Principalites ve Virtues’in düzenleyicisi; 7 


Archangel’dan biri ve Thrones hiyerarşisinin yöneticisidir.
Jehoel (Jaoel) : İsmi bile koyulmamış şeylerin düşünürü, huzur prensidir.


Metatron : Cennetin baş yöneticisi, yetkili meleklerin prensi, insanlığın yaşamının devamlılığını sağlayan melektir.


Michael : Lord’ların başmeleği, sadakatin dağıtıcısı, İsrail’in varisi, tövbe meleğidir (vb.)


Phanuel (Raguel) : Ramiel ve Uriel ile tanımlanmış, huzur prensi ve ceza başmeleğidir.


Redueriel (Vretil) : Kayıt tutan melek, kutsal koronun lideri, daha küçük meleklerin yaratıcısıdır.


Raphael : Şifa, ilim ve bilgi meleği; huzur prenslerinden biri ve güneşin kral naibidir.


Raziel (Galizur) : Büyük gizemlerin başı; Bratik dünyasının başmeleğimsi yöneticilerinden biri; 


Adem’in yönlendiricisi ve ölümün habercisidir.


Rikbiel : Merkabah meleklerinin prensidir.


Sopheriel Mehayye ve Sopheriel Memeth : Ölüm ve hayat kitaplarının koruyucusu, Merkabah’ın 2 yüce melekleridir. (8 taneden 2’si)


Soqued Hozi : Tanrı tarafından kılıç olarak belirlenen ilahi dengelerin koruyucusu 8 yüce Merkabah meleklerinden biridir.


Sandalphon (orjinali Elijah) : Görkem ve gücün meleği; Metatron’un ikiz kardeşidir.


Suriel : Ölümün yardımsever meleği, ilham perilerinin eğitmeni, huzurun prensidir.


The Irin : İkiz Quaddisinlerle birlikte cennete özgü adalet mahkemelerini oluşturan ikiz meleklerdir.


The Quaddisin : İkiz Irinlerle birlikte cennete özgü adalet mahkemelerini oluşturan ikiz meleklerdir.


Tzadkiel : İlahi adaletin meleğidir.


Uriel : Kurtarıcı Archangel; güneşin kral naibi; Tartarusların başıdır.


Yefefiah (Dina) : Cabala’nın gizemlerindeki ilham perilerini eğiten Torah meleğidir.


Zagzagel : Bilgelik meleği; cennetin dördüncü katının baş koruyucusudur.
Daha yeni Daha eski